RSS
niedziela, 28 stycznia 2007
Pamela Anderson

Pamela Denise Anderson (ur. 1 lipca 1967 w Ladysmith w Kanadzie, znana również jako Pam Anderson, Pammy Anderson, Pammie Anderson, Pamela Anderson-Lee, Pam Lee, Pamela Lee) - aktorka i modelka amerykańska, działaczka na rzecz praw obrony zwierząt, związana z organizacją People for the Ethical Treatment of Animals.

masturbacja - Z powodu obfitego biustu, wydatnych ust i blond włosów uznawana za symbol seksu. Była żona znanego perkusisty Tommy'ego Lee. W 2006 roku (ponownie) wyszła za Kid Rock'a. Po czterech miesiącach małżeństwa wniosła pozew o rozwód.

dupeczki - fajne dziewczyny - masturbacja dziewczyn

Oczywiście jak już zapewne wiecie najbardziej wrażliwa jest tzw. łechtaczka która jest jakby odpowiednikiem męskiego penisa. Jest oczywiście znacznie mniejsza, ale podobnie zbudowana i na pobudzanie reaguje wzwodem (powiększeniem, stwardnieniem). Wrażliwość kobiety jest w porównaniu z mężczyną bardziej złożona, w znacznym większym też stopniu podlega ona wpływom psychiki. Kobieta reaguje wolniej, odbiera sygnały nie tylko wzrokowe, ale znacznie bardziej dotykowe, słuchowe, węchowe, a także bodźce psychiczne. Te ostatnie mają jakby rolę nadrzędną - mogą one uwrażliwiać inne elementy albo też wręcz zablokować odczuwanie. Można zatem powiedzieć to tak: jeżeli panne gładzi po udzie chłopak, którego ona akceptuje, i jeżeli ona wogóle akceptuje fakt pieszczot - to taki dotyk może na nią działać podniecająco i być odbierany jako przyjemność. 

same dupeczki

Kobiety, także dziewczęta, różnią się od mężczyzn i chłopców w sposób zasadniczy. Ogólnie można by było powiedzieć, że kobieta jest bardziej skomplikowaną jednostką pod względem seksu oczywiście niż mężczyzna. Dotyczy to zarówno strony biologicznej, jak i - jescze bardziej chyba - strony psychicznej. Biologicznie przejawia się to tym, że kobieta reaguje erotycznie ,niej intensywnie, mniej gwłtownie, a jej wrażliwość nie jest tak skoncentrowana jak u mężczyzny. U kobiet strefy erogenne, czyli wrażliwe na bodźce seksualne są rozległe i różnorodne. Również wtrażliwość poszczególnych miejsc jest zróżnicowana i w dużej mierze jest to cecha indywidualna, może ona sie też zmieniać z wiekiem. Jest to wynik treningu, skojarzeń, doświadczeń itp. 

same w domu

Identyczny dotyk osoby obcej, nachalnej i nie akceptowanej może być odbierany jako coś zdecydowanie przykrego, odrażającego. Tak więc, mówiąc krótko najważniejsze jest osiągnięcie pewnej gotowości psychicznej, bez niej trudno o satysfakcję seksualną, niezbędny jest komfort psychiczny. Dlatego też tak ważne jest, kim jest jej partner. Przygotowanie kobiety do aktu płciowego powinno być długie i powolne. Pieszczoty muszą być dawkowane i stopniowane. Trzeba odkrywać upodobania kobiety, a u młodej dziewczyny je kształtować i trzeba przy tym ciągle pamiętać, że dojrzewanie do przeżywania orgazmu bywa długie i skomplikowane. Narastanie podniecenia u dziewczyny jest powolne, a orgazm nie jest doznaniem tak gwałtownym jak u faceta.

same wdomu

Po orgazmie zainteresowanie aktywnością seksualną nie spada od razu. Poprostu wszystko to trwa znacznie dłużej. Do tego dochodzą jescze inne czynniki psychiczne, które mogą zniweczyć odczuwanie bodźców seksualnych. Prawie wszystkie kobiety bowiem pierwszego stosunku poprostu się boją. Lęk bywa różny i różnie nasilony. Zazwyczaj jest to lęk przed bólem związanym z defloracją (przerwaniem błony dziewiczej) i przed zajściem w ciążę. Boimy się również tego, że możemy się skompromitować. Wszystkie te przyczyny lęku są uzasadnione i trzeba się z nimi liczyć. (Jeśli chcecie więcej o lękach itp opisze tylko mi napiszcie na maila ze chcecie albo cosik takieg albo na irc, icq). A i jescze jedna sprawa.

fajne dziewczynki

Otóż dla wielu dziewczyn widok nagiego faceta, podnieconego, ze wzwiedzionym penisem jest widokiem nowym, niespodziewanym, zaskakującym i często poprostu przykrym. A takim widokiem one muszą się dopiero oswoić, nauczyć się swego partnera, by uznać ten widok za atrakcyjny i podniecający. Do tego niekiedy wzwiedziony penis wydaje się dziewczynie przerażająco wielki... Każdy facet wie jak wygląda naga dziewczyna - zna to z ilustracji itp.

dupeczki pl

 

 

 

 

 

13:34, masturbacja
Link
Wielkie podglądanie

W ostatnich miesiącach umysły wszystkich Polaków opanowane zostały przez program telewizyjny "Big Brother". Niezależnie od tego, czy ktoś "Big Brothera" oglądał, czy nie, wychwalał czy potępiał - rozmawiali o nim wszyscy.

podgladane podgladane

Emitująca ten program telewizja TVN reklamowała go jako rewolucję w dziejach telewizji, coś, czego jeszcze nie było. Miała też wielkie pretensje o to, że inna, konkurencyjna telewizja "ukradła" jej pomysł, emitując w tym samym czasie podobny program

.podgladane a

A przecież "Big Brother" wcale nie był pierwszy. Idei widowiska polegającego na podglądaniu cudzego życia za pomocą kamer przez 24 godziny na dobę, bynajmniej nie wymyślił Jon de Mol, twórca pierwszej edycji "Big Brothera". Nie wymyślił go też Peter Weir, reżyser głośnego filmu "Truman Show". I w ogóle nikt z kręgów show-businessu.

12:50, masturbacja
Link
Podglądanie w najlepszych wydaniu - darmowe galerie erotyczne z podglądaniem.

Podglądanie To niezbyt piękna mania.
Ale gdzie są tacy, co nie lubią podglądania?

Gdyby Gallup podglądacki istniał, Taka podglądacka sonda,
To dopiero by wiadomo było, ile różnych rzeczy się podgląda!

a     a


Podglądanie, Jako takie, Tkwi w człowieku.
Ale to co się podgląda, to zależy już nie od nas,
Lecz od wieku. Stare ciocie inne gusta mają,
Inne zaś studenci, W każdym wieku co innego
- jak wiadomo - oczy nęci.

Gdybym był mały, podglądałem piłkę Zdzisia,
Albo Jasia hulajnogę,
Dziś na hulajnogę już nie lecę,
Dziś podglądać damską nogę raczej mogę.
Nie wypieram się
To w końcu przecież nodze nic nie szkodze.
Chociaż tak na dobrą sprawę,
To już nie ma takich nóg,
Jakie się w mych młodych latach widywało w Łodzi...

Dziś nieważne dla mnie zresztą, czy ja widzę kogoś bez ubrania
Czy w ubraniu -
Dziś uprawiam, że tak powiem, wyższą szkołę jazdy w podglądaniu.

Mnie nie bawi dziś obserwowanie, kto do kogo przyszedł.
W celu zdejmowania szat,
Ja dziś jestem bardziej perwejrsyjny jeszcze,
Ja się bawię podglądaniem - zwykłych ludzkich wad.

Państwo myśli sobie pewnie teraz: czy wypada?
Wada niby rzeczy intymne...
Owszem, owszem,
Ale ile czasem wszystkim jedna woda bobu zada!

I stąd właśnie podglądanie mych rodakóww
I ich jakże życiodajnych
(Dla mnie!!!)
Niedostatków charakteru
Oraz innych braków.

A na plus niech mi to zapisane będzie w satyrycznym niebie,
Że podglądam wszystkich równo,
Bez protekcji,
Nie wyłączając nawet
Siebie.

12:32, masturbacja
Link